Ai tastat codul gresit? Nu te panica!

La o simpla cautare pe Google pentru serviciile de monitorizare si interventie, veti descoperi zeci de oferte de la diferiti furnizori. Majoritatea ofera preturi atractive. Putini insa ofera cel mai important aspect al securitatii – informatia. Pentru a fi protejat, trebuie mai intai sa fii informat.

Un client ne-a sunat sa intrebe daca in costul abonamentului de monitorizare si interventie rapida se specifica si costul alarmelor gresite. Si numarul acestora, intr-o luna de abonament. Cine are copii, probabil ca isi pune des aceasta intrebare!

tastare gresita cod alarma securitate

Mai intai trebuie sa intelegem ca orice sistem antiefractie isi gaseste eficacitatea atunci cand este “deservit” de un serviciu de monitorizare si interventie rapida. Pentru ca un sistem de alarmare sa fie monitorizat este necesar ca acesta sa fie conectat la un dispecerat de monitorizare. Afla cum functioneaza AICI!

Pretul abonamentelor difera in functie de furnizor, timpul de raspuns si numarul de echipaje din zona in care locuiti. Si da, pretul abonamentului lunar trebuie sa includa:

  • interventii nelimitate (alarme reale, fondate)
  • 2 greseli in caz de tastare gresita a codului (alarme false)

Recomandarea Security Broker: daca ati tastat gresit codul sunati si anuntati in cel mai scurt timp dispeceratul pentru a intoarce echipajul din drum si a salva costurile deplasarii acestuia!

Cand alegi un furnizor pentru servicii de monitorizare si interventie este important sa primesti cateva informatii esentiale. Unul dintre ele fiind in cat timp ajunge primul echipaj in caz de alarma. Pentru a afla restul informatiilor si care furnizor are cel mai mare numar de echipaje si cel mai bun raport timp/pret, intreaba un consultant de securitate.

Tu stii cine monitorizeaza cel mai bine zona in care locuiesti? Si cine ajunge primul?